BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

klu da singgah sudi2 la tekan follow ♥

Rindu Setengah Mati

Assalamualaikum~
wow tajuk hee..
rindu setengah mati??
adui~
al-kisah
cam ne rase rindu setgh mati ni??
huhu
T_T
macam nak mati pun ade an..
hayati lirik2 lagu ni..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

repeat reff

aku rindu setengah mati

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu




p/s::rindu smone~tpi diri rindu aku ke~~err T_T

1 comments:

fadzlynniza berkata...

yeah. antaralagu fav alin. best dol lagu ni. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...